Opdrachtgever: | Vierstroom, directeur VVT |
Werkveld: | Interim-management |
Opdracht: ontwerp en implementatie van centrale afdeling administratieve zorgprocessen
Hoe bent u bij WWZ Haaglanden terecht gekomen?
Via een collega directeur, die goede ervaringen had met de dienstverlening WWZ Haaglanden
Wat vond u van de werkwijze van WWZ Haaglanden?
Goede vraag. Verkenning, verrijkte offerte met adviezen voor doeltreffende ondersteuning van WWZ adviseur zelf. Goede terugkoppeling tijdens de opdracht. Inzet beperkt tot noodzakelijke.
Sprak deze werkwijze u aan? Wat sprak u aan?
Veel flexibiliteit om meer/ minder uren in te zetten tijdens de uitvoering van de opdracht. Goede eindevaluatie.
Waarin maakte WWZ Haaglanden het verschil voor uw bedrijf?
Hands on aanpak, persoonlijke relatie, inhoudelijke kennis van processen en in staat om medewerkers na te laten denken over procesoptimalisatie van de eigen werkprocessen.
Wat kunt u zeggen over de hoeveelheid kennis/expertise van de adviseur(s)?
Kennis expertise aanwezig van operationeel tot strategisch en vanuit verschillende perspectieven.
Welke resultaten heeft WWZ Haaglanden voor u gerealiseerd?
Professionaliseren van service centrum
interimmangement service centrum en werven / inwerken vaste manager
Lees ook over één van onze andere projecten:
Project Azalea Huisartsen (Kwaliteitsmanagement)
Project Gemeente Den Haag (Projectmanagement)
Project Zorgburg (Crisismanagement)
Project Gemeente Rijswijk (Beleid maken)
Project Stichting georganiseerde eerstelijnszorg Zoetermeer (Onderzoek en advies)
opdrachten zoals deze worden uitgevoerd door:
Hélène van Mil
Directeur, programma-, interim en verandermanager, adviseur en trainer/coach
Wiarda Panman
interim)manager, adviseur en projectleider