Project: Interim management Florence Contact Center


Vanwege het onverwachts uitvallen van de manager Klant Contact Center en de enorme onrust bij het team is er besloten op de korte termijn 2 tijdelijke managers in te huren die ervaring hebben op het gebied van Zorgbemiddeling en Triage processen en van een medisch call center. Daarnaast hebben zij ervaring op het gebied van reorganisatie en transitie.

Waar is op ingezet

  • Rust creëren aansturing van het team
  • Analyse huidige situatie, individu, team en organisatie
  • ontwerpen realistisch inwerkprogramma
  • risico analyse en adviezen
  • advies met gevraagde besluitvorming aan Raad van bestuur, voor toekomst KCC

Wat zegt de opdrachtgever

De adviseurs hebben een scherpe en doortastende analyse gemaakt welke heeft geleid tot besluitvorming en nieuwe inrichting van het KCC

opdrachten zoals deze worden uitgevoerd door:

Hélène van Mil
Hélène van Mil
Directeur, programma-, interim en verandermanager, adviseur en trainer/coach

Bea Dijkstra
Bea Dijkstra
Programmamanager, projectmanager / adviseur, interim manager