Project: Interim management Florence Contact Center
Vanwege het onverwachts uitvallen van de manager Klant Contact Center en de enorme onrust bij het team is er besloten op de korte termijn 2 tijdelijke managers in te huren die ervaring hebben op het gebied van Zorgbemiddeling en Triage processen en van een medisch call center. Daarnaast hebben zij ervaring op het gebied van reorganisatie en transitie.
Waar is op ingezet
- Rust creëren aansturing van het team
- Analyse huidige situatie, individu, team en organisatie
- ontwerpen realistisch inwerkprogramma
- risico analyse en adviezen
- advies met gevraagde besluitvorming aan Raad van bestuur, voor toekomst KCC
Wat zegt de opdrachtgever
De adviseurs hebben een scherpe en doortastende analyse gemaakt welke heeft geleid tot besluitvorming en nieuwe inrichting van het KCC
opdrachten zoals deze worden uitgevoerd door:
Hélène van Mil
Directeur, programma-, interim en verandermanager, adviseur en trainer/coach
Bea Dijkstra
Programmamanager, projectmanager / adviseur, interim manager