Bianca van Nunspeet
Beleidsadviseur, onderzoeker, projectleider
Expertise:
markt en doelgroepen onderzoek
kwaliteitsmanagement
klanttevredenheidsonderzoeken
strategische marketing
projectmanagement
zorginkoop
‘If opportunity doesn’t knock, build a door’
Mijn loopbaan is bij j WWZ Haaglanden begonnen. Door de steeds veranderende wet- en regelgeving moet in onze branche niet alleen commerciëler, maar ook klantvriendelijker en kwaliteitsgerichter worden gedacht en gehandeld. De behoefte van de consument is hierin een belangrijke leidraad. Om deze behoeften in kaart te brengen heb ik in mijn eerste jaren bij WWZ Haaglanden vooral veel markt- en doelgroepenonderzoek gedaan. Tegenwoordig doe ik veel projecten op gebied van kwaliteitsmanagement in de eerste en tweede lijn waarin ik het proces, dat uiteindelijk tot klanttevredenheid en efficiëntie van processen moet leiden, aanstuur. Daar naast is strategische marketing in de zorg een belangrijk onderdeel van mijn werkzaamheden. Op deze manier kan ik zowel mijn analytische vaardigheden als mijn vermogen tot het aanbrengen van structuren combineren met mijn eigen drijfveer: Het klantgerichter maken van de zorg.
Ik ben analytisch, kwaliteitsgericht en betrokken. Als objectief onderzoeker bekijk ik onderwerpen vanuit verschillende invalshoeken en tracht ik grote hoeveelheden informatie zo concreet en toepasbaar mogelijk te maken. Als projectmanager breng ik structuur aan en streef ik naar werkvormen die niet alleen resultaatgericht, maar ook werkbaar zijn in de dagelijkse praktijk.
Recente projecten
- Onderzoek en beleid verwarde personen
- Begeleiding zorg verkooptraject
- Projectleider kwaliteitsmanagement
- Auditor HKZ thuiszorginstelling
Dit zeggen opdrachtgevers over Bianca:
“Betrouwbaar en nuchter met een zakelijke insteek”
“Bianca verdiept zich goed in het onderwerp en komt met concrete oplossingen”
“onderzoek gegevens zijn helder en goed vertaalbaar voor beleid"
“Bianca heeft een zeer heldere manier van beleid schrijven"